Remaja perlu bentuk diri jadi generasi Malaysia hebat

PERMOHONAN KEMASUKAN KE 
KOLEJ ANTARABANGSA TEKNOLOGI & PROFESIONALPERLIS, MALAYSIA (KATPM)
TELAH DIBUKA SEKARANG.


Sesi pendaftaran kemasukan untuk tahun ini akan diadakan tidak lama lagi. Sila lihat diploma yang ditawarkan oleh kami, atau hubungi pihak kami untuk maklumat lanjut! Yuran pendaftaran hanya RM50.00!


Sesi pendaftaran kemasukan 

Sesiapa yang mahu dapatkan atau dapat surat tawaran KATPM Perlis  DIMINTA dan DIWAJIBKAN untuk mesej SMS @ WHATAPPS @ WECHAT<KATPM, NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN, ALAMAT RUMAH, EMAIL, KEPUTUSAN PENUH PEPERIKSAAN DAN NAMA KURSUS> yang diambil, AM, TEL : 017-6842 836 untuk rujukan seterusnya bagi memudahkan urusan pinjaman pengajian. Anda juga boleh menghubungi AM, TEL : 017-6842 836 atau emailkan kepada ammarmaju@yahoo.com untuk pertanyaan lanjut mengenai pendaftaran KATPM.

Remaja perlu bentuk diri jadi generasi Malaysia hebat


Posted on November 9, 2012, Friday


KANGAR: Raja Muda Perlis Tuanku Syed Faizuddin Putra Jamalullail mahu golongan remaja membentuk diri menjadi generasi Malaysia yang hebat dan maju.

Baginda bertitah sebagai pewaris negara, mereka perlu berusaha gigih memburu kejayaan dan kecemerlangan dalam pelbagai bidang yang tersedia sejajar dengan kehendak sistem pembelajaran yang komprehensif.

Bertitah pada istiadat konvokesyen ke-12 Kolej Antarabangsa Teknologi Profesional Perlis, Malaysia (KATPM) di sini semalam, baginda berharap para graduan turut menyemai semangat kesukarelaan dengan menyumbang khidmat bakti kepada segenap lapisan masyarakat.

Sebagai golongan terpelajar, mereka perlu sentiasa menjaga imej diri, keluarga, masyarat dan agama supaya terus dihargai sepanjang masa.

Pada konvokesyen itu, 157 graduan dalam bidang teknologi mekanikal gas, farmasi, kejururawatan serta pengurusan hotel dan pelancongan menerima diploma yang disampaikan Tuanku Syed Faizuddin.

Turut berangkat Raja Puan Muda Perlis Tuanku Hajah Lailatul Shahreen Akashah Khalil. — Bernama


Read more: http://www.theborneopost.com/2012/11/09/remaja-perlu-bentuk-diri-jadi-generasi-malaysia-hebat/#ixzz36dMxSS00
Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال