PERMOHONAN KEMASUKAN PELAJAR SEBAGAI MAHASISWA DAN MAHASISWI DI KOLEJ ANTARABANGSA TEKNOLOGI & PROFESIONAL PERLIS MALAYSIA KATPM PERLIS DIBUKA SEKARANG

PERMOHONAN KEMASUKAN PELAJAR SEBAGAI MAHASISWA DAN MAHASISWI DI KOLEJ ANTARABANGSA TEKNOLOGI & PROFESIONAL PERLIS MALAYSIA KATPM PERLIS DIBUKA SEKARANG


































*Sebarang perubahan tertakluk kepada pihak KATPM

Sesiapa yang mahu dapatkan atau dapat surat tawaran KATPM Perlis  DIMINTA dan DIWAJIBKAN untuk mesej SMS @ WHATAPPS @ WECHAT @ TELEGRAM <KATPM, NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN, ALAMAT RUMAH, EMAIL, KEPUTUSAN PENUH PEPERIKSAAN DAN NAMA KURSUS> yang diambil, AM, TEL : 017-6842 836 untuk rujukan seterusnya bagi memudahkan urusan pinjaman pengajian. Anda juga boleh menghubungi AM, TEL : 017-6842 836 atau emailkan kepada ammarmaju@yahoo.com untuk pertanyaan lanjut mengenai pendaftaran KATPM.

KATPM, Perlis



*Sebarang perubahan tertakluk kepada pihak kolej.

MENGAPA KATPM MENJADI PILIHAN?


Mudah! Pilihlah Kolej Antarabangsa Teknologi & Profesional, Perlis, Malaysia (KATPM) sebagai destinasi anda untuk melanjutkan pengajian. KATPM adalah satu-satunya pilihan ramai pelajar dari segenap pelusuk negara kerana kelebihan dalam perkara-perkara berikut :
  • Semua kursus yang ditawarkan telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia dan Agensi Kelayakan Malaysia (MQA).
  • KATPM akan membantu mendapatkan pinjaman pelajaran bagi yang layak dan semua pelajar KATPM yang sedia ada telah pun mendapat pinjaman daripada PTPTN atau Agensi Kerajaan.
  • Diploma yang dikeluarkan oleh KATPM telah mendapat pengiktirafan daripada Jabatan Perkhidmatan (JPA) setaraf dengan diploma yang dikeluarkan oleh mana-mana universiti awam dan semua graduan layak dipertimbangkan untuk menjadi kakitangan awam.
  • Tenaga pengajar yang berijazah, bertauliah dan profesional.
Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال