PROMOSI TERHEBAT DAN MENARIK BAGI PENGAMBILAN KEMASUKAN PELAJAR SEBAGAI MAHASISWA DAN MAHASISWI DALAM DIPLOMA TEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN DI UNIVERSITI SELANGOR UNISEL

LANCARKAN IMPIAN......
                  MENJADI MAHASISWA & MAHASISWI UNISEL

PROMOSI MENARIK KURSUS DIPLOMA DAN IJAZAH SARJANA MUDA DI FAKULTI BIOPERUBATAN DAN SAINS KESIHATAN UNISEL:

1. DIPLOMA TEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN

2. DIPLOMA FISIOTERAPI

3. DIPLOMA PENGIMEJAN PERUBATAN

4. DIPLOMA KESIHATAN PERSEKITARAN

5. DIPLOMA KEJURURAWATAN

6. IJAZAH SARJANA MUDA SAINS MAKMAL 
    PERUBATAN (HONS)

7. IJAZAH SARJANA MUDA SAINS MAKMAL 
    PERUBATAN (HONS) (BAGI YANG TELAH BEKERJA)

8. IJAZAH SARJANA MUDA KESELAMATAN DAN KESIHATAN PEKERJAAN (HONS)

(DIATAS PERMINTAAN RAMAI PROMOSI PERMOHONAN PENDAFTARAN UNISEL UNTUK PENGAMBILAN PELAJAR SEBAGAI MAHASISWA DAN MAHASISWI UNIVERSITI SELANGOR (UNISEL) BAGI PROGRAM DIPLOMA DAN SARJANA MUDA TELAH DIBUKA SEKARANG. 

UNTUK MAKLUMAT LANJUT MENGENAI UNISEL SILA MESEJ SMS @ WHATSAPP @ WECHAT KEPADA               EN AM 0176842836 (UNISEL, NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN DAN EMAIL) BAGI KEMASUKAN KE PROGRAM DIPLOMA, IJAZAH SARJANA MUDA DAN TAHUN ASAS DI UNIVERSITI SELANGOR (UNISEL).

(HARI PENDAFTARAN) -TARIKH PENDAFTARAN 

TARIKH : (SILA WHATSAPP @ SMS EN AM UNTUK MAKLUMAT LANJUT)
HARI : (SILA WHATSAPP @ SMS EN AM UNTUK MAKLUMAT LANJUT)
 MASA :  (SILA WHATSAPP @ SMS EN AM UNTUK MAKLUMAT LANJUT)

SILA HUBUNGI EN AM 017 6842 836 untuk mendapatkan maklumat lanjut. Boleh juga untuk SMS ATAU WhatsApp dan WeChat kat 017 68 42 836 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. Sesiapa yang sudah isi online dan dapat surat tawaran UNISEL Tetapi mahu untuk menukar kursus yang lain di UNISEL DIMINTA untuk mesej SMS @ WHATSAPP @ WECHAT bagi kursus yang diambil, sama ada bagi kursus dalam program diploma atau sarjana muda atau tahun asas kepada EN AM, TEL :017-6842 836 (UNISEL TUKAR, NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN DAN EMAIL) untuk rujukan seterusnya bagi memudahkan urusan penukaran kursus dan pendaftaran. Sesiapa yang layak boleh tukar kursus. (Bergantung kepada terma dan syarat oleh pihak UNISEL) 


MENGAPA UNISEL MENJADI PILIHAN? 

 *Jumlah tenaga akademik bertaraf Profesor , Profesor Madya dan berkelulusan Ph.D antara tertinggi di IPTS 
*Kemudahan infrastruktur terkini di Kampus Shah Alam dan kampus utama dengan keluasan 1000 Ekar di Bestari Jaya 
 *Persekitaran pembelajaran yang holistik 
 *Melahirkan tenaga profesional yang berakhlak dan bermoral tinggi 
*Menyediakan biasiswa dan bantuan kewangan kepada yang layak 
 *Terbuka kepada pelajar pelbagai aliran termasuk pelajar kelulusan SPM(A) / STPM/ STAM/DIPLOMA 
 *Yuran pendaftaran dan pengajian yang berpatutan 
*Universiti milik penuh Negeri Selangor 

UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT SURAT TAWARAN DAN PINJAMAN PENGAJIAN SEGERA SILA HUBUNGI: NAMA : EN AM TEL : 017-6842 836 Email: amirmaju@yahoo.com 

Sesiapa yang sudah isi online dan dapat surat tawaran UNISEL DIMINTA dan DIWAJIBKAN untuk mesej EN AM 0176842836 (UNISEL, NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN EMAIL DAN KURSUS YANG DIAMBIL) sama ada diploma atau  sarjana muda @ tahun asas kepada EN AM, TEL : 017-6842 836 untuk rujukan seterusnya bagi memudahkan urusan pinjaman pengajian dan pendaftaran. Anda juga boleh menghubungi EN AM, TEL : 017-6842 836 Sila isi borang segera secara online di website 

http://apply.unisel.edu.my/ (KLIK LINK INI UNTUK DAFTAR ONLINE) 
http://unisel.edu.my/ (KLIK LINK INI UNTUK DAFTAR ONLINE) 

SOURCE :http://arenakerjaya.com/tag/latihan-juruteknologi-makmal-perubatan/

10 Tip Temuduga SPA Separa Perubatan

Temuduga Separa Perubatan dibawah kementerian kesihatan malaysia dengan jemputan Latihan Separa Perubatan Bertaraf Diploma (Gabungan 10 Latihan)(Semenanjung), Latihan Separa Perubatan Betaraf Diploma (Calon Sarawak), Latihan Separa Perubatan Betaraf Diploma (Calon Sabah), mula berlangsung pada 5 April 2015 – 7 Mei 2015 adalah jumlah kemasukkan yang banyak iaitu hampir 2000 pelajar. Jumlah panggilan untuk menghadiri temuduga ini apa yang pihak kami tahu hampir 50 ribu calon.
Tips Menghadapi Temuduga Separa Perubatan
Tips Menghadapi Temuduga Separa Perubatan
Tidak hairanlah jika kami menerima permintaan untuk menyediakan Panduan Temuduga Separa Perubatan anda yang baru pertama kali dipanggil ke sesi temuduga terutamanya temuduga untuk kemasukan latihan Separa Perubatan, pasti anda tertanya-tanya bagaimanakah perjalanan temuduga tersebut.
Sebagai langkah persediaan, kami dari arena kerjaya akan kongsikan tips menghadapi temuduga Separa Perubatan untuk anda. Semoga ianya bermanfaat untuk anda
Tips Menghadapi Temuduga Separa Perubatan Yang Perlu Anda Tahu
  1. Masuk ke dalam bilik temuduga dengan meminta izin dari panel penemuduga. Usah masuk tanpa meminta izin atau mengetuk pintu dahulu. Ini adalah cerminan disiplin anda yang perlukan izin dari mereka yang mempunyai jawatan yang lebih tinggi dari anda.
  1. Selepas diizinkan masuk, hulurkan resume dan dokumen yang berkaitan dengan kedua belah tangan. Usah beri sebelah tangan kerana anda kelihatan seperti tidak bersungguh-sungguh untuk ditemuduga.
  1. Jalan mengundur ke arah kerusi dan minta izin sebelum duduk. Usah duduk sebelum diizinkan. Duduk dalam keadaan menegak sambil menghadap panel. Jangan silang kaki kerana akan kelihatan seperti tidak sopan.
  1. Perkenalkan diri dan latar belakang akademik. Gunakan bahasa yang mudah difahami. Cakap dengan lantang dan bertenaga.
  1. Mengapa anda pilih bidang Separa Perubatan? Jawapan yang diperlukan ialah bergantung pada bidang latihan yang anda pilih. Rujuk laman ini untuk mendapatkan contoh [letakan link affiliate anda].
Tips Menghadapi Temuduga Separa Perubatan
  1. Anda akan disoal mengenai beberapa istilah yang berkaitan dengan Separa Perubatan contohnya body mechanism. Pilih satu tajuk yang mudah dihuraikan seperti blood clotting atau digestive system. Maklumat ini anda boleh cari di internet.
  1. Anda akan diberikan beraneka jenis soalan termasuk soalan yang melibatkan situasi sebagai penjawat awam di Kementerian Kesihatan Malaysia. Contohnya, anda mempunyai masalahdi rumah, dengan keluarga, suami atau anak-anak kemudian di tempat kerja berhadapan pula dengan pelbagai ragam pesakit, bagaimana anda menjalankan tugas bila menghadapi situasi berkenaan?
  1. Soalan-soalan yang melibatkan Kementerian Kesihatan Malaysia seperti nama Menteri Kesihatan dan nama-nama individu yang berada dalam organisasi tersebut.
  1. Semasa menjawab soalan, elakkan daripada memberikan respon seperti tidak tahu, kurang pasti atau rasa-rasanya. Berikan jawapan sebaik yang boleh. Rujuk kepada fakta yang sahih.
  1. Percakapan anda mestilah selari dengan gerakan tangan. Usah bergerak secara berlebih-lebihan. Ingat bahawa tindak-tanduk anda sedang dinilai.
Kesimpulannya, hadir ke Temuduga Separa Perubatan adalah satu kejayaan kerana anda telah berjaya melepasi tapisan di peringkat awal. Oleh itu anda perlu menghargai sesi temuduga tersebut dengan membuat persediaan awal. Untuk melengkapkan persediaan temuduga Separa Perubatan anda, Daftarkan Diri Anda di Pakej Rujukan Temuduga Latihan Separa Perubatan Bertaraf Diploma Sekarang ! Untuk membolehkan anda mendapat Contoh Soalan dan Tips Temuduga.
Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال